דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב מקיף - כל מה שרציתם לדעת 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 1816 פעמים ]

ביטוח רכב מחולק לשני חלקים ביטוח חובה שכשמו כן הוא חובה לעשותו על פי חוק במדינת ישראל כל כלי רכב מחוייב בביטוח חובה(על נושא זה מדובר בהרחבה בדף המיועד לו) והחלק השני הינו ביטוח על הנכס שאותו אנו מחזיקים שזהו ביטוח רשות שאנו יכולים לבחור אם לעשותו מומלץ מאוד!!!

ביטוח על הנכס של הרכב מתחלק ל-2, האחד ביטוח צד ג' שעליו נרחיב בעמוד ביטוח צד ג באתר שלנו, וביטוח רכב מקיף שגם השם שלו נבחר כתוצאה ממה שהוא מייצג ביטוח מקיף לנכס שאותו הוא מייצג אשר במקרה שלנו הינו רכב.
בתוך ביטוח רכב מקיף ישנם מספר סעיפים עיקריים שעליו מתבסס הביטוח. כאשר בראשונה יש לנו את כיסוי נזק לצד ג' שנכון להיום בפוליסות במדינת ישראל, כיסוי צד ג ממוצע עומד על 400,000 ש"ח, כאשר תמיד מומלץ למצוא פוליסה זולה עם כיסוי גבוה יותר, אך על פי אקטוארים רבים כיסוי של 400,000 ש"ח הינו כיסוי מספק אשר יהווה לנו כיסוי במקרה של נזק בפוליסת ביטוח רכב מקיף שנבצע.

שימו לב!! במקרה ביטוח לכיסוי צד ג' ישנה השתתפות עצמית נפרדת בתוך פוליסת ביטוח רכב שנרכוש, אך במידה והרכב שלכם ניזוק וגם רכב צד ג' ניזוק באשמתכם ברוב חברות הביטוח השתתפות עצמית אחת תהיה מספקת. נא לבדוק!!!

ביטוח רכב מקיף מכסה בבסיסו כל נזק אשר נגרם לרכבכם למעט מקרים חריגים אשר מצויינים בפוליסה (כגון: נזק בזדון, 
שריפת הרכב שלא כתוצאה מבעיה מכנית ברכב אשר מקרים אלו לרוב מועברים לטיפול המשטר).

ביטוח רכב מקיף מלווה בכיסויים נוספים כגון הגנה משפטית אשר בא לכסות את המבוטח בנזקים אשר יגרום המבוטח במקרה ביטוח כנגד מדינת ישראל, לצורך הדוגמא: במידה ואדם נכנס בעמוד של העיריה או נכסים של העיריה כביכול רכוש של מדינת ישראל, והעיריה מוצאת לנכון לתבוע את הרכב הניזוק הם תובעים את ביטוח רכב המקיף של הפוגע בשם מדינת ישראל ובמידה והפוגע יזדקק לשירות עורך דין למקרה זה קיים סעיף הגנה משפטית.
שימו לב!! סעיף הגנה משפטית לא מקנה לכם שירותי עורך דין על תביעות קטנות, במידה ואדם אחר פגע ברכבכם ולא מודה ואת זקוקים לעזרה משפטית פוליסת ביטוח רכב מקיף לא מכסה, שלא תתאכזבו!! , ישנן חברות שמקנות שירות זה כהטבה מעבר לפוליסת ביטוח רכב הבסיסית, מומלץ לבדוק.

השתתפות עצמית - ברוב פוליסות, ביטוח רכב מקיף הבסיסיות במדינת ישראל, השתתפות העצמית נעה בסיסות 900 ש"ח כאשר ישנן פוליסות לנהגים זעירים, אשר מציעות השתתפות עצמית נמוכה יותר מהממוצע בשוק. ישנן פוליסות ביטוח רכב אשר מבוססות מחיר זול, ונותנות לנו הלקוח לבחור להגדיל השתתפות עצמית בתמורה להפחתת גובה פרמיית ביטוח רכב מקיף שנבצע.
שימו לב קיימות בשוק חברות ביטוח אשר מחיר ביטוח רכב מקיף שלהן זול מאוד אך השתתפות העצמית שלהן גבוהה מהרגיל כאשר במעמד ביצוע הביטוח סוכן המכירות מנסה להמעיט מגובה השתתפות העצמית על מנת למכור את הפוליסה, מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים.

שימו לב להבחנה בין השתתפות עצמית במוסכי הסדר לבין השתתפות עצמית בכל מוסך אחר, לעיתים ישנם הבדלים של למעלה מ 1000 ש"ח בהשתתפות עצמית בין המוסכים ואנו לא יודעים זאת מפני שציינו בפנינו במעמד ביצוע הביטוח רק השתתפות עצמית במוסכי הסדר (פירוט על מוסכי הסדר נמצא בדף אחר באתרנו.(

נדב דורון
"הכל על ביטוח רכב
חפשו אותנו גם בפייסבוק
מייל: nadavdo82@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב